Запис Детальніше

Концептуальні засади стимулювання збуту товарів та послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади стимулювання збуту товарів та послуг
 
Creator Пилипчук, Володимир Петрович
Пилипчук, Владимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
 
Subject Стимулювання збуту
стимулюючі заходи
купівля-продаж товарів та послуг
ціна
знижка
премія
331.108:64.044.2
 
Description В статті висвітленно питання особливостей теоретичних а практичних засад формування і розвитку системи стимулюючих заходів з прискорення процесу купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України, виявлення специфіки і тенденцій її функціонування, розробка практичних рекомендацій та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч / пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:17:52Z
2017-09-13T12:17:52Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Пилипчук В. П. Концептуальні засади стимулювання збуту товарів та послуг / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 570–581.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22126
 
Language uk