Концептуальні засади стимулювання збуту товарів та послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади стимулювання збуту товарів та послуг
|
|
Creator |
Пилипчук, Володимир Петрович
Пилипчук, Владимир Петрович Данніков, Олег Володимирович Данников, Олег Владимирович |
|
Subject |
Стимулювання збуту
стимулюючі заходи купівля-продаж товарів та послуг ціна знижка премія 331.108:64.044.2 |
|
Description |
В статті висвітленно питання особливостей теоретичних а практичних засад формування і розвитку системи стимулюючих заходів з прискорення процесу купівлі-продажу товарів та послуг на ринках України, виявлення специфіки і тенденцій її функціонування, розробка практичних рекомендацій та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч / пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:17:52Z
2017-09-13T12:17:52Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пилипчук В. П. Концептуальні засади стимулювання збуту товарів та послуг / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 570–581.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22126 |
|
Language |
uk
|
|