Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу
|
|
Creator |
Решетнікова, Ірина Леонідівна
Решетникова, Ирина Леонидовна |
|
Subject |
Маркетингова концепція
логістична концепція логістична концепція категорія «споживач» у логістиці обслуговування споживачів інструменти маркетингового впливу 658.82.012.34 |
|
Description |
В роботі узагальнюються теоретичні підходи щодо взаємодії маркетингової і логістичної концепції в сучасних умовах. Визначаються пріоритети логістичної діяльності з орієнтацією на задоволення потреб споживачів. Уточнюється перелік інструментів впливу на споживачів у складі комплексу маркетингу (marketing-mix), які необхідно застосовувати в логістичних системах.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:21:26Z
2017-09-13T12:21:26Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Решетнікова І. Л. Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу / І. Л. Решетнікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 581–587.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22127 |
|
Language |
uk
|
|