Запис Детальніше

Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу
 
Creator Решетнікова, Ірина Леонідівна
Решетникова, Ирина Леонидовна
 
Subject Маркетингова концепція
логістична концепція
логістична концепція
категорія «споживач» у логістиці
обслуговування споживачів
інструменти маркетингового впливу
658.82.012.34
 
Description В роботі узагальнюються теоретичні підходи щодо взаємодії маркетингової і логістичної концепції в сучасних умовах. Визначаються пріоритети логістичної діяльності з орієнтацією на задоволення потреб споживачів. Уточнюється перелік інструментів впливу на споживачів у складі комплексу маркетингу (marketing-mix), які необхідно застосовувати в логістичних системах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:21:26Z
2017-09-13T12:21:26Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова І. Л. Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу / І. Л. Решетнікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 581–587.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22127
 
Language uk