Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу
|
|
Creator |
Савощенко, Анатолій Семенович
Савощенко, Анатолий Семёнович |
|
Subject |
Ринковий процес
просування товару персональний продаж прямий маркетинг телемаркетинг 658.842 |
|
Description |
Обґрунтувано доцільність застосування телемаркетингу для реалізації маркетингових завдань підприємства на сучасному товарному ринку. Розглянуто функції та методи телемаркетингу, організацію телемаркетингу. Визначено напрямки розвитку телемаркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:25:01Z
2017-09-13T12:25:01Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савощенко А. С. Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу / А. С. Савощенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 587–595.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22128 |
|
Language |
uk
|
|