Запис Детальніше

Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу
 
Creator Савощенко, Анатолій Семенович
Савощенко, Анатолий Семёнович
 
Subject Ринковий процес
просування товару
персональний продаж
прямий маркетинг
телемаркетинг
658.842
 
Description Обґрунтувано доцільність застосування телемаркетингу для реалізації маркетингових завдань підприємства на сучасному товарному ринку. Розглянуто функції та методи телемаркетингу, організацію телемаркетингу. Визначено напрямки розвитку телемаркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:25:01Z
2017-09-13T12:25:01Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Савощенко А. С. Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу / А. С. Савощенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 587–595.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22128
 
Language uk