Запис Детальніше

Вивчення іміджу марки «Фокстрот» як основи формування програми підтримки бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вивчення іміджу марки «Фокстрот» як основи формування програми підтримки бренду
 
Creator Скринько, М. М.
 
Subject Споживач
поведінка споживачів
бренд
міссія
побутова техніка
сприйняття
658.89
 
Description Розглянуто проблеми створення та управління брендами в умовах сучасного українського ринку та ступінь впливу брендів на конкурентну боротьбу. На практичному рівні досліджено поточне сприйняття бренду «Фокстрот» цільовою аудиторією. Проаналізовано емоційні та раціональні складові сприйняття бренду споживачами побутової техніки. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення маркетингової політики торговельної мережі «Фокстрот» та запропоновано низку заходів, направлених на створення сервісу, орієнтованого на бренд.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:31:47Z
2017-09-13T12:31:47Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Скринько М. М. Вивчення іміджу марки «Фокстрот» як основи формування програми підтримки бренду / М. М. Скринько // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 602–608.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22130
 
Language uk