Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу
|
|
Creator |
Фертюк, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
339.138 (477)
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:36:51Z
2017-09-13T12:36:51Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фертюк С. В. Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу / С. В. Фертюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 615–620.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22132 |
|
Language |
uk
|
|