Запис Детальніше

Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу
 
Creator Фертюк, Світлана Володимирівна
 
Subject 339.138 (477)
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:36:51Z
2017-09-13T12:36:51Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Фертюк С. В. Комунікаційна політика торговельного підприємства як засіб збільшення обсягів продажу / С. В. Фертюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 615–620.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22132
 
Language uk