Запис Детальніше

Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
 
Subject Бренд
торговельна марка
споживач
респондент
сприйняття
асоціації
образ
методики
659.127.6.012.12
 
Description Стаття розкриває напрями і підходи споживацького сприйняття брендів. Висвітлено необхідність застосування вказаних підходів у
маркетингових дослідженнях брендів, розкриті психологічні особливості поведінки споживача, що впливають на вибір і ставлення споживача до торговельних марок. Розкрито основні види проективних методик, що застосовуються при дослідженнях сприйняття брендів споживачами, а також проблеми, що можуть виникати при їх використанні. Вказано на роль і значення емоційного фактору як каталізатора формування подальшої споживацької поведінки і створення іміджу торговельної марки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:40:06Z
2017-09-13T12:40:06Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 620–629.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22133
 
Language uk