Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів
|
|
Creator |
Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна |
|
Subject |
Бренд
торговельна марка споживач респондент сприйняття асоціації образ методики 659.127.6.012.12 |
|
Description |
Стаття розкриває напрями і підходи споживацького сприйняття брендів. Висвітлено необхідність застосування вказаних підходів у маркетингових дослідженнях брендів, розкриті психологічні особливості поведінки споживача, що впливають на вибір і ставлення споживача до торговельних марок. Розкрито основні види проективних методик, що застосовуються при дослідженнях сприйняття брендів споживачами, а також проблеми, що можуть виникати при їх використанні. Вказано на роль і значення емоційного фактору як каталізатора формування подальшої споживацької поведінки і створення іміджу торговельної марки. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:40:06Z
2017-09-13T12:40:06Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко О. Л. Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 620–629.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22133 |
|
Language |
uk
|
|