Маркетингові стратегії для підприємств споживчої кооперації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові стратегії для підприємств споживчої кооперації
|
|
Creator |
Карпенко, Н. В.
|
|
Subject |
маркетингові стратегії
підприємства споживчої кооперації 339.13:334.735 |
|
Description |
У статті надаються рекомендації щодо вибору доцільних маркетингових стратегій для підприємств споживчої кооперації, які визначаються автором на підставі особливостей їх діяльності — обмеженому сегменті ринку, незначних виробничих потужностях, збитковість, високому рівні конкурентного середовища.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:44:52Z
2017-09-13T12:44:52Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Н. В. Маркетингові стратегії для підприємств споживчої кооперації / Н. В. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 635–645.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22135 |
|
Language |
uk
|
|