Запис Детальніше

Маркетингові стратегії для підприємств споживчої кооперації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії для підприємств споживчої кооперації
 
Creator Карпенко, Н. В.
 
Subject маркетингові стратегії
підприємства споживчої кооперації
339.13:334.735
 
Description У статті надаються рекомендації щодо вибору доцільних маркетингових стратегій для підприємств споживчої кооперації, які визначаються автором на підставі особливостей їх діяльності — обмеженому сегменті ринку, незначних виробничих потужностях, збитковість, високому рівні конкурентного середовища.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:44:52Z
2017-09-13T12:44:52Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Н. В. Маркетингові стратегії для підприємств споживчої кооперації / Н. В. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 635–645.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22135
 
Language uk