Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
Лылык, Ирина Викторовна |
|
Subject |
нові ринкові економіки
маркетингові цінності споживча цінність свідомий споживач 339.13 |
|
Description |
У статті обґрунтовано обрані принципи та підходи до просування маркетингу в нових ринкових економіках, особливо акцентуючи увагу на місце та ролі поняття цінності. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T12:47:57Z
2017-09-13T12:47:57Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей / Ірина Лилик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 645–653.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22136 |
|
Language |
uk
|
|