Запис Детальніше

Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
Лылык, Ирина Викторовна
 
Subject нові ринкові економіки
маркетингові цінності
споживча цінність
свідомий споживач
339.13
 
Description У статті обґрунтовано обрані принципи та підходи до просування маркетингу в нових ринкових економіках, особливо акцентуючи
увагу на місце та ролі поняття цінності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T12:47:57Z
2017-09-13T12:47:57Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей / Ірина Лилик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 645–653.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22136
 
Language uk