Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації
|
|
Creator |
Сабірова, А. Е.
|
|
Subject |
368.03:339.138
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-15T12:07:01Z
2017-09-15T12:07:01Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сабірова А. Е. Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації / А. Е. Сабірова // Інноваційні напрямки розвитку страхового ринку України : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2016 р., м. Київ ) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Гаманкова (голова) та ін.]. – Київ : КТ «Забєліна-Фільковська Т. С. і компанія Київська нотна фабрика», 2016. – С. 279–281.
978-966-2613-00-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22225 |
|
Language |
uk
|
|