Запис Детальніше

Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації
 
Creator Сабірова, А. Е.
 
Subject 368.03:339.138
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-15T12:07:01Z
2017-09-15T12:07:01Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Сабірова А. Е. Особливості процесу формування маркетингової стратегії страхової організації / А. Е. Сабірова // Інноваційні напрямки розвитку страхового ринку України : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2016 р., м. Київ ) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Гаманкова (голова) та ін.]. – Київ : КТ «Забєліна-Фільковська Т. С. і компанія Київська нотна фабрика», 2016. – С. 279–281.
978-966-2613-00-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22225
 
Language uk