Запис Детальніше

Концептуальні підходи маркетингу у страхуванні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи маркетингу у страхуванні
 
Creator Стецюк, Тетяна Іванівна
Стецюк, Татьяна Ивановна
 
Subject 339.138:368
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T06:40:00Z
2017-09-18T06:40:00Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Стецюк Т. І. Концептуальні підходи маркетингу у страхуванні / Т. І. Стецюк // Інноваційні напрямки розвитку страхового ринку України : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2016 р., м. Київ ) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Гаманкова (голова) та ін.]. – Київ : КТ «Забєліна-Фільковська Т. С. і компанія Київська нотна фабрика», 2016. – С. 323–326.
978-966-2613-00-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22238
 
Language uk