Еволюція парадигми маркетингу: між теорією і практикою
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція парадигми маркетингу: між теорією і практикою
|
|
Creator |
Крикавський, Є. В.
Стець, О. М. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-18T10:52:47Z
2017-09-18T10:52:47Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крикавський Є. В. Еволюція парадигми маркетингу: між теорією і практикою / Крикавський Є. В., Стець О. М. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 19–23.
978-966-926-079-6 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22274 |
|
Language |
uk
|
|