Запис Детальніше

Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу
 
Creator Окландер, М. А.
Педько, І. А.
 
Subject 65.01
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T10:54:54Z
2017-09-18T10:54:54Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. А. Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу / Окландер М. А., Педько І. А. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 23–24.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22275
 
Language uk