Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу
|
|
Creator |
Окландер, М. А.
Педько, І. А. |
|
Subject |
65.01
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-18T10:54:54Z
2017-09-18T10:54:54Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер М. А. Типова структура інституту (факультету) маркетингу вищого навчального заходу / Окландер М. А., Педько І. А. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 23–24.
978-966-926-079-6 http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22275 |
|
Language |
uk
|
|