Запис Детальніше

Глобальні виклики розвитку теорії і практики сучасного маркетингу у підготовці фахівців

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобальні виклики розвитку теорії і практики сучасного маркетингу у підготовці фахівців
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject 339.138:005.963.1-057.86
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T11:00:37Z
2017-09-18T11:00:37Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Глобальні виклики розвитку теорії і практики сучасного маркетингу у підготовці фахівців / Федорченко А. В. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 28–30.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22278
 
Language uk