Запис Детальніше

Маркетинг як функція управління туристичним підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як функція управління туристичним підприємством
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
Бобрицкая, Наталия Дмитриевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T11:13:41Z
2017-09-18T11:13:41Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Маркетинг як функція управління туристичним підприємством / Бобрицька Н. Д. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 35–36.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22281
 
Language uk