Запис Детальніше

Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній
 
Creator Голіцин, Андрій Миколайович
Голицын, Андрей Николаевич
Штуль, Валентин Петрович
 
Subject 339.13
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T11:17:35Z
2017-09-18T11:17:35Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Голіцин А. Сучасні тенденції впливу на маркетингову діяльність компаній / Голіцин Андрій, Штуль В. П. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 36–37.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22282
 
Language uk