Запис Детальніше

Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств України в умовах євроінтеграції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств України в умовах євроінтеграції
 
Creator Королюк, Діана
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T11:19:09Z
2017-09-18T11:19:09Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Королюк Д. Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств України в умовах євроінтеграції / Королюк Діана // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 37–40.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22283
 
Language uk