Запис Детальніше

Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія
 
Creator Замлинська, О. В.
Замлинський, В. А.
 
Subject 338.43:330.322:658.8
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T11:33:05Z
2017-09-18T11:33:05Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Замлинська О. В. Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія / Замлинська О. В., Замлинський В. А. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 40–42.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22284
 
Language uk