Маркетинг, як організаційно-економічна система
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг, як організаційно-економічна система
|
|
Creator |
Ляденко, Тетяна Володимирівна
Ляденко, Татьяна Владимировна |
|
Subject |
636: 658.8
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-18T11:44:33Z
2017-09-18T11:44:33Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ляденко Т. В. Маркетинг, як організаційно-економічна система / Ляденко Т. В. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 48–50.
978-966-926-079-6 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22287 |
|
Language |
uk
|
|