Запис Детальніше

Маркетинг, як організаційно-економічна система

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг, як організаційно-економічна система
 
Creator Ляденко, Тетяна Володимирівна
Ляденко, Татьяна Владимировна
 
Subject 636: 658.8
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T11:44:33Z
2017-09-18T11:44:33Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Ляденко Т. В. Маркетинг, як організаційно-економічна система / Ляденко Т. В. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 48–50.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22287
 
Language uk