Запис Детальніше

Трансформація поняття цінності товару в умовах глобалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація поняття цінності товару в умовах глобалізації
 
Creator Чукурна, О. П.
 
Subject 338.5
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T12:03:24Z
2017-09-18T12:03:24Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Чукурна О.П. Трансформація поняття цінності товару в умовах глобалізації / Чукурна О. П. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 73–76.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/22295
 
Language uk