Використання методів партизанського маркетингу в діяльності підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання методів партизанського маркетингу в діяльності підприємства
|
|
Creator |
Шарко, В. В.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-18T12:05:33Z
2017-09-18T12:05:33Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шарко В. В. Використання методів партизанського маркетингу в діяльності підприємства / Шарко В. В. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 76–79.
978-966-926-079-6 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22296 |
|
Language |
uk
|
|