Запис Детальніше

Маркетинг взаємовідносин при створенні нового товару

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг взаємовідносин при створенні нового товару
 
Creator Шишигіна, Лілія Сергіївна
Шишигина, Лилия Сергеевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T12:08:56Z
2017-09-18T12:08:56Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Шишигіна Л. С. Маркетинг взаємовідносин при створенні нового товару / Шишигіна Л. С. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 79–81.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22297
 
Language uk