Запис Детальніше

Маркетингові стратегії як ключовий фактор ефективності управління розвитком підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії як ключовий фактор ефективності управління розвитком підприємств
 
Creator Шукіс І. З.
 
Subject 339.138
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-18T12:45:13Z
2017-09-18T12:45:13Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Шукіс І. З. Маркетингові стратегії як ключовий фактор ефективності управління розвитком підприємств / Шукіс І. З. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 81–83.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22299
 
Language uk