Запис Детальніше

Маркетингові вигоди використання краудсорсингу для інноваційних проектів автомобілебудування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові вигоди використання краудсорсингу для інноваційних проектів автомобілебудування
 
Creator Колотова, Н. Б.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-19T07:09:11Z
2017-09-19T07:09:11Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Колотова Н. Б. Маркетингові вигоди використання краудсорсингу для інноваційних проектів автомобілебудування / Колотова Н. Б. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 99–101.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22307
 
Language uk