Запис Детальніше

Оцінювання вартості корпоративного бренда у сфері послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання вартості корпоративного бренда у сфері послуг
 
Creator Сагайдак, М. П.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-19T07:13:43Z
2017-09-19T07:13:43Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Сагайдак М. П. Оцінювання вартості корпоративного бренда у сфері послуг / Сагайдак М. П. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 104–106.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22309
 
Language uk