Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу
|
|
Creator |
Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-19T07:23:47Z
2017-09-19T07:23:47Z 2016-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко О. Л. Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу / Шевченко О. Л. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 114–117.
978-966-926-079-6 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22313 |
|
Language |
uk
|
|