Запис Детальніше

Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-19T07:23:47Z
2017-09-19T07:23:47Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу / Шевченко О. Л. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 114–117.
978-966-926-079-6
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22313
 
Language uk