Запис Детальніше

Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject Система
системоутворюючі принципі та зв’язки
системний підхід
маркетинг менеджмент
маркетингові дослідження
658.101.54
 
Description Розглянуто питання щодо сутності, ролі та місця системи маркетингових досліджень у контексті сучасних тенденцій розвитку маркетинг менеджменту на підприємствах з позицій використання системного підходу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-28T12:53:26Z
2017-09-28T12:53:26Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Роль маркетингових досліджень у сучасному маркетинг менеджменті з позицій системного підходу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. IІ. – С. 597–605.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22413
 
Language uk