Запис Детальніше

Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства
 
Creator Ажаман, І. А.
 
Subject маркетинг
управління
сільськогосподарське підприємство
товарний асортимент
АВС-аналіз
XYZ-аналіз
marketing
management
agricultural enterprise
commodity assortment
AВС-analiz
XYZ-analiz
631.1.027
 
Description В статті на прикладі аграрного підприємства на базі використання методів ABC-аналізу та XYZ-аналізу розроблені пропозиції щодо формування ефективної з маркетингової точки зору асортименту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-10-02T11:32:26Z
2017-10-02T11:32:26Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ажаман І. А. Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства / І. А. Ажаман // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 141–146.
978-966-483-245-5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22463
 
Language uk