Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства
|
|
Creator |
Ажаман, І. А.
|
|
Subject |
маркетинг
управління сільськогосподарське підприємство товарний асортимент АВС-аналіз XYZ-аналіз marketing management agricultural enterprise commodity assortment AВС-analiz XYZ-analiz 631.1.027 |
|
Description |
В статті на прикладі аграрного підприємства на базі використання методів ABC-аналізу та XYZ-аналізу розроблені пропозиції щодо формування ефективної з маркетингової точки зору асортименту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-10-02T11:32:26Z
2017-10-02T11:32:26Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ажаман І. А. Практика формування товарного асортименту для сільськогосподарського підприємства / І. А. Ажаман // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 141–146.
978-966-483-245-5 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22463 |
|
Language |
uk
|
|