Запис Детальніше

Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні
 
Creator Гогуля, О. П.
 
Subject маркетингове дослідження
організація та проведення маркетингового дослідження
ефективність маркетингового дослідження
ринок
галузь та сфера маркетингових досліджень
маркетингові чинники розвитку
marketing research
marketing research organization and performance
marketing research effectiveness
marketing research market
industry and sphere
marketing factors of development
339.138
 
Description Висвітлено суть маркетингових досліджень як комплексний процес формування цілей і завдань, побудова методики, збирання, аналіз й інтерпретація інформації. Проаналізовано нинішній стан українського ринку маркетингових досліджень, діяльність професійних асоціацій. Виявлено чинники впливу на розвиток маркетингової індустрії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-10-03T09:21:28Z
2017-10-03T09:21:28Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Гогуля О. П. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні / О. П. Гогуля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 226–235.
978-966-483-245-5
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22487
 
Language uk