Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні
|
|
Creator |
Гогуля, О. П.
|
|
Subject |
маркетингове дослідження
організація та проведення маркетингового дослідження ефективність маркетингового дослідження ринок галузь та сфера маркетингових досліджень маркетингові чинники розвитку marketing research marketing research organization and performance marketing research effectiveness marketing research market industry and sphere marketing factors of development 339.138 |
|
Description |
Висвітлено суть маркетингових досліджень як комплексний процес формування цілей і завдань, побудова методики, збирання, аналіз й інтерпретація інформації. Проаналізовано нинішній стан українського ринку маркетингових досліджень, діяльність професійних асоціацій. Виявлено чинники впливу на розвиток маркетингової індустрії.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-10-03T09:21:28Z
2017-10-03T09:21:28Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гогуля О. П. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні / О. П. Гогуля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 226–235.
978-966-483-245-5 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22487 |
|
Language |
uk
|
|