Запис Детальніше

Мотиваційна спрямованість маркетологів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотиваційна спрямованість маркетологів
Motivational orientation of marketing department staff
 
Creator Петюх, Василь Миколайович
Petiukh, V. N.
Петюх, Василий Николаевич
Курочка, О. О.
Kurochka, О. А.
Курочка, О. А.
 
Subject керівник відділу
мотивація команди
командна робота
управління проектами
маркетинговий відділ
Team manager
team motivation
teamwork
project management
marketing department
руководитель отдела
мотивация команды
командная работа
управление проектами
маркетинговый отдел
 
Description Проаналізовано рівень розвитку командної роботи на робочих місцях і відповідна йому мотивація. Акцентовано увагу на необхідності впровадження командної мотивації для кожного відділу організації окремо, а саме — маркетингового департаменту. Проведено опитування щодо доцільності її розробки. Досліджено досвід міжнародних компаній і на основі цього розроблено рекомендації керівнику маркетингового відділу.
The aim of article is to provide the team motivation into each department separately,
especially into marketing one. The author analyzed the role of team working and team motivation at modern workplaces and conducted research on the necessity and relevance of providing team motivation into each department separately. The analysis shows that the head of marketing department should pay attention to relationships existing in the team. Implementing prudent novelties and changes in time affects the overall strategy. Real working process should exist without formal leader but with the invisible one. The international company’s experience was discovered and recommendations based on foreign experience for the head of marketing department were given.
Проанализировано уровень развития командной работы и мотивации команды на рабочих местах. Акцентируется внимание на необходимости внедрения командной мотивации отдельно для каждого отдела, а именно — для департамента маркетинга. Проведен опрос относительно целесообразности ее разработки. Изучен опыт международных компаний и на его основании предложено ряд рекомендаций руководителю маркетингового отдела.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-10-09T07:19:43Z
2017-10-09T07:19:43Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Петюх В. М. Мотиваційна спрямованість маркетологів / Петюх В. М., Курочка О. О. // Соціально-трудові відносини: теорія і практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; Ін-т соц.-труд. відносин ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 2. – С. 58–66.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22585
 
Language uk