Запис Детальніше

Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги
 
Creator Архипова, Тетяна Василівна
Arhypova, Tetyana
Архипова, Татьяна Васильевна
 
Subject маркетинг рекламних послуг
внутрішній маркетинг
двохсторонній маркетинг
advertising sevice marketing
local marketing
double side marketing
маркетинг рекламных услуг
внутренний маркетинг
двухсторонний маркетинг
659
 
Description Досліджено особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги. Розроблено практичні рекомендації щодо використання вітчизняною рекламною агенцією маркетингових інструментів.
The Article is investigated particularities of the marketing process in an enterprise specialized on advertising services. It has been developed practical recommendations towards the usage of marketing instruments by national advertising agenesis in their activity.
В статье исследованы особенности маркетингового процесса на предприятии оказывающие рекламные услуги. Разработаны практические рекомендации использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных рекламных агенций.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-11-06T11:43:03Z
2017-11-06T11:43:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Архипова Т. В. Особливості маркетингового процесу на підприємстві, що надає рекламні послуги / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 192–201.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22676
 
Language uk