Запис Детальніше

Базові основи процесу розробки і впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Базові основи процесу розробки і впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів банку
 
Creator Білошапка, Вікторія Степанівна
Biloshapka, Viktoria
Белошапка, Виктория Степановна
Корчан, А. В.
 
Subject якість банківської послуги
якість обслуговування
банки-конкуренти
ефективні бізнес-комунікації
quality of banking services
quality of service
competitor banks
effective business communications
качество банковской услуги
качество обслуживания
банки-конкуренты
эффективные бизнес-коммуникации
336.717.02
 
Description Статтю присвячено виявленню факторів, що впливають на процес розробки стандартів якості обслуговування клієнтів банку. У дослідженні автором було виявлено ключові завдання банку по управлінню якістю банківських послуг, особливості цілей розробки програми контролю якості банківських послуг і напрямки перспективної роботи банку по впровадженню стандартів якості банківського обслуговування.
The article is devoted to the identification of factors that influence the process of developing standards for the quality of customer service of the bank. In the study, the author identifies the key tasks of the bank in the management of the quality of banking services, the specifics of the objectives of developing a program to monitor the quality of banking services and the direction of the bank's future work on the introduction of quality standards for banking services.
Статья посвящена выявлению факторов, влияющих на процесс разработки стандартов качества обслуживания клиентов банка. В исследовании автором были выявлены ключевые задачи банка по управлению качеством банковских услуг, особенности целей разработки программы контроля за качеством банковских услуг и направления перспективной работы банка по внедрению стандартов качества банковского обслуживания.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Date 2017-11-21T13:13:10Z
2017-11-21T13:13:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Білошапка В. С. Базові основи процесу розробки і впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів банку / Білошапка В. С., Корчан А. В. // Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право : наук. журн. / редкол.: М. С. Кулик (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : НАУ, 2013. – № 2. – С. 1–4.
1729-7036
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22708
 
Language uk