Особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці
|
|
Creator |
Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych Чужиков, Андрей Викторович |
|
Subject |
медіа ринок
телеринок маркетинг ланцюжок створення вартості у телевізійній продукції media market television market marketing creation of value chain for television products 339.97 |
|
Description |
У статті розглянуто особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці. Досліджено характер взаємодії міждисциплінарних наук та оцінено позиції сучасних економічних та маркетингових складових. Виявлено етапи розвитку глобального медіа ринку. The article covers the specificity of the media markets evolution in the global economy. The character of interdisciplinary interaction of sciences is studied, as well as the positions of its economic and marketing components is assessed. Main stages of global media market development are detected. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Date |
2017-11-23T07:55:17Z
2017-11-23T07:55:17Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чужиков А. В. Особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці / Чужиков А. В. // Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право : наук. журн. / редкол.: М. С. Кулик (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : НАУ, 2011. – № 2. – С. 237–242.
1729-7036 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22728 |
|
Language |
uk
|
|