Запис Детальніше

Особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці
 
Creator Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych
Чужиков, Андрей Викторович
 
Subject медіа ринок
телеринок
маркетинг
ланцюжок створення вартості у телевізійній продукції
media market
television market
marketing
creation of value chain for television products
339.97
 
Description У статті розглянуто особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці. Досліджено характер взаємодії міждисциплінарних наук та оцінено позиції сучасних економічних та маркетингових
складових. Виявлено етапи розвитку глобального медіа ринку.
The article covers the specificity of the media markets evolution in the global economy. The character of interdisciplinary interaction of sciences is studied, as well as the positions of its economic and marketing components is assessed. Main stages of global media market development are detected.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Date 2017-11-23T07:55:17Z
2017-11-23T07:55:17Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Чужиков А. В. Особливості еволюції медіаринків в глобальній економіці / Чужиков А. В. // Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право : наук. журн. / редкол.: М. С. Кулик (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : НАУ, 2011. – № 2. – С. 237–242.
1729-7036
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22728
 
Language uk