Запис Детальніше

Особливості формування та функціонавання глобальних ланцюгів доданої вартості у туристичній сфері

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування та функціонавання глобальних ланцюгів доданої вартості у туристичній сфері
Features of formation and functioning of global chains of added value in the tourism sector
 
Creator Лютак, О. М.
Liutak, О. М.
 
Subject міжнародний туризм
додана вартість
глобальні ланцюги
глобалізація
глобальні туристичні мережі
international tourism
added value
global chains
globalization
global travel network
339.92
 
Description У статті розглянуто особливості формування та сучасні тенденції щодо створення глобальних ланцюгів доданої вартості у виробничій, інвестиційній, інноваційній і фінансовій сфері. Виходячи з виокремлених визначальних характеристик та ознак здійснено екстраполяцію механізмів і факторів поглиблення спеціалізації та кооперації у туристичній галузі. Здійснено кваліфікацію категорії «глобальні туристичні мережі» і показано її конкурентні переваги у контексті можливості пов’язати географічно дисперсні стадії в єдину глобальну туристичну індустрію, посилити спеціалізацію країн на цілях і функціях туристичної бізнес-діяльності більшою мірою, ніж на виробництві певних товарів, проведення чіткого розмежування між ланцюгами, ініційованими продуцентами і споживачами туристичних послуг в умовах використання новітніх механізмів щодо здешевлення туристичного продукту.
The peculiarities of formation and current trends in the creation of global chains of added value in production, investment, innovation and the financial sector are analysed in this article. Identified characteristics and signs were implemented in the extrapolation of the mechanisms and factors deepening the specialization and cooperation in the tourism industry. The qualification of category «global travel
network» was implemented. Are shown its competitive advantages in the context of the
ability to link geographically dispersed phase in a single global tourism industry,
strengthen the specialization of countries on the purposes and functions of the tourism
business activities to a greater extent than in the production of certain goods. A clear
distinction was drawn between the chains initiated by the producers and consumers of
tourism services in terms of use of innovative mechanisms to relatively cheaper
tourism product.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-12-04T07:24:18Z
2017-12-04T07:24:18Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Лютак О. М. Особливості формування та функціонавання глобальних ланцюгів доданої вартості у туристичній сфері / Лютак О. М. // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 17. – С. 211–220.
2415-850x
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22848
 
Language uk