Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків
|
|
Creator |
Коваленко, Вікторія Володимирівна
Піддубна, Вікторія Григорівна |
|
Subject |
336.71:001.895
|
|
Description |
У тезах досліджено методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банку. Визначено складові процесу формування маркетингової стратегії: формування цілей, оцінка впливу чинників, розробка стратегії, складання кошторису витрат, оцінка комплексу маркетингу. Доведено роль комунікацій у реалізації стратегій інноваційної діяльності банків. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-12-20T08:18:47Z
2017-12-20T08:18:47Z 2017-06-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коваленко В. В. Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків / Коваленко Вікторія Володимирівна, Піддубна Вікторія Григорівна // Майбутнє банкінгу: сучасні виклики та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 черв. 2017 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 76–79. – Назва з титул. екрану.
978–966–926–193–9 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23092 |
|
Language |
uk
|
|