Запис Детальніше

Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків
 
Creator Коваленко, Вікторія Володимирівна
Піддубна, Вікторія Григорівна
 
Subject 336.71:001.895
 
Description У тезах досліджено методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банку. Визначено складові процесу формування маркетингової стратегії: формування цілей, оцінка впливу чинників, розробка стратегії, складання кошторису витрат, оцінка комплексу маркетингу. Доведено роль комунікацій у
реалізації стратегій інноваційної діяльності банків.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-12-20T08:18:47Z
2017-12-20T08:18:47Z
2017-06-15
 
Type Article
 
Identifier Коваленко В. В. Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків / Коваленко Вікторія Володимирівна, Піддубна Вікторія Григорівна // Майбутнє банкінгу: сучасні виклики та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 черв. 2017 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 76–79. – Назва з титул. екрану.
978–966–926–193–9
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23092
 
Language uk