Запис Детальніше

Ступені компетентності майбутніх маркетинг-менеджерів у соціокультурній сфері

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ступені компетентності майбутніх маркетинг-менеджерів у соціокультурній сфері
 
Creator Григорчук, Т. В.
 
Subject 331.108.45:339.138
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-12-21T09:20:40Z
2017-12-21T09:20:40Z
2017-10
 
Type Article
 
Identifier Григорчук Т. В. Ступені компетентності майбутніх маркетинг-менеджерів у соціокультурній сфері / Григорчук Т. В. // Стан та перспективи розвитку управлінських наук: український та польський досвід [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 5–6 жовт. 2017 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 43–47. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-210-3
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23131
 
Language uk