Запис Детальніше

Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків
Transformation of international marketing technologies according to modern global market trends
 
Creator Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara
Гордеева, Тамара Фёдоровна
 
Subject глобалізація попиту
глобальний ринок
гіперконкуренція
стандартизація елементів міжнародного маркетингу
інформатизація
індивідуалізація задоволення попиту
demand globalization
global market
hypercompetition
international marketing elements standardization
informatization
individualization of demand satisfaction
глобализация спроса
глобальный рынок
гиперконкуренция
стандартизация элементов международного маркетинга
информатизация
индивидуализация удовлетворения спроса
339.138
 
Description Статтю присвячено виявленню та систематизації ключових трендів сучасного міжнародного маркетингового середовища, їх впливу на технології й інструменти міжнародного маркетингу. Констатовано формування нових підходів до розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності, зокрема: глобального, інноваційного, екологічного, соціально-відповідального, Інтернет-маркетингу тощо.
This issue is dedicated to a key trends of international marketing environment detection and systematization, their affection on international marketing technologies and instruments. It was stated that a number of new approaches were formed to a strategy of international marketing activity creation, particularly: global, innovative, ecologic, socially responsible, Internet marketing etc.
Статья посвящена выявлению и систематизации ключевых трендов современной международной маркетинговой среды и их влияния на технологии и инструменты международного
маркетинга. Констатировано формирование новых подходов к разработке стратегий международной маркетинговой деятельности, а именно: глобального, инновационного, экологического,
социально-ответственного, Интернет-маркетинга и т. п.
 
Publisher Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2018-01-23T11:35:49Z
2018-01-23T11:35:49Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Гордєєва Т. Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків / Гордєєва Т. Ф. // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Миколаїв. нац. ун-т імені В. О. Сухомлинського ; редкол.: Т. В. Стройко (голов. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв, 2015. – Вип. 8. – С. 30–34. – Режим доступу: http://www.global-national.in.ua/archive/8-2015/07.pdf. – Назва з екрану.
2413-3965
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23528
 
Language uk