Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків
Transformation of international marketing technologies according to modern global market trends |
|
Creator |
Гордєєва, Тамара Федорівна
Gordeeva, Tamara Гордеева, Тамара Фёдоровна |
|
Subject |
глобалізація попиту
глобальний ринок гіперконкуренція стандартизація елементів міжнародного маркетингу інформатизація індивідуалізація задоволення попиту demand globalization global market hypercompetition international marketing elements standardization informatization individualization of demand satisfaction глобализация спроса глобальный рынок гиперконкуренция стандартизация элементов международного маркетинга информатизация индивидуализация удовлетворения спроса 339.138 |
|
Description |
Статтю присвячено виявленню та систематизації ключових трендів сучасного міжнародного маркетингового середовища, їх впливу на технології й інструменти міжнародного маркетингу. Констатовано формування нових підходів до розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності, зокрема: глобального, інноваційного, екологічного, соціально-відповідального, Інтернет-маркетингу тощо.
This issue is dedicated to a key trends of international marketing environment detection and systematization, their affection on international marketing technologies and instruments. It was stated that a number of new approaches were formed to a strategy of international marketing activity creation, particularly: global, innovative, ecologic, socially responsible, Internet marketing etc. Статья посвящена выявлению и систематизации ключевых трендов современной международной маркетинговой среды и их влияния на технологии и инструменты международного маркетинга. Констатировано формирование новых подходов к разработке стратегий международной маркетинговой деятельности, а именно: глобального, инновационного, экологического, социально-ответственного, Интернет-маркетинга и т. п. |
|
Publisher |
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
|
|
Date |
2018-01-23T11:35:49Z
2018-01-23T11:35:49Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гордєєва Т. Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків / Гордєєва Т. Ф. // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс] : електр. наук. фах. вид. / Миколаїв. нац. ун-т імені В. О. Сухомлинського ; редкол.: Т. В. Стройко (голов. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв, 2015. – Вип. 8. – С. 30–34. – Режим доступу: http://www.global-national.in.ua/archive/8-2015/07.pdf. – Назва з екрану.
2413-3965 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23528 |
|
Language |
uk
|
|