Запис Детальніше

Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності
 
Creator Потій, Ванда Зіновіївна
Potiy, Vanda
Потий, Ванда Зиновьевна
Куліш, Ганна Петрівна
Kulish, Ganna
Кулиш, Анна Петровна
 
Publisher Національна академія статистики, обліку та аудиту
 
Date 2018-02-05T09:21:03Z
2018-02-05T09:21:03Z
2017-03-16
 
Type Article
 
Identifier Потій В. З. Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності / В. З. Потій, Г. П. Куліш // Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 16 берез. 2017 р. / Держ. служба статистики України, Нац. акад. статистики, обліку та аудиту, каф. менеджменту зовнішньоекономічної діяльності ; відп. за вип.: О. А. Іващенко, О. М. Мотузка. – Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. – С. 150–152.
978-617-571-129-3
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23587
 
Language uk