Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності
|
|
Creator |
Потій, Ванда Зіновіївна
Potiy, Vanda Потий, Ванда Зиновьевна Куліш, Ганна Петрівна Kulish, Ganna Кулиш, Анна Петровна |
|
Publisher |
Національна академія статистики, обліку та аудиту
|
|
Date |
2018-02-05T09:21:03Z
2018-02-05T09:21:03Z 2017-03-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Потій В. З. Комунікаційна підтримка іміджу вітчизняних підприємств як один із напрямів активізації зовнішньоекономічної діяльності / В. З. Потій, Г. П. Куліш // Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 16 берез. 2017 р. / Держ. служба статистики України, Нац. акад. статистики, обліку та аудиту, каф. менеджменту зовнішньоекономічної діяльності ; відп. за вип.: О. А. Іващенко, О. М. Мотузка. – Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. – С. 150–152.
978-617-571-129-3 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23587 |
|
Language |
uk
|
|