Запис Детальніше

Миссия как онтологический элемент стратегии компании

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Миссия как онтологический элемент стратегии компании
Mission as an ontological element of the company’s strategy
Місія як онтологічний елемент стратегії підприємства
 
Creator Вишневский, Александр Сергеевич
Vishnevsky, Alexander
Вишневський, Олександр Сергійович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-02-08T08:03:15Z
2018-02-08T08:03:15Z
2017-11
 
Type Article
 
Identifier Вишневский А. С. Миссия как онтологический элемент стратегии компании / Вишневский Александр Сергеевич // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 32–33.
978-966-926-198-4
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23611
 
Language ru