Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій
Information needs of trade enterprise during omnichannel strategy development Информационные потребности предприятий торговли при формировании омниканальных стратегий |
|
Creator |
Савчук, Анастасія Миколаївна
Savchuk, Anastasiia Савчук, Анастасия Николаевна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-02-08T08:32:22Z
2018-02-08T08:32:22Z 2017-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савчук А. М. Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій / Савчук Анастасія Миколаївна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 44–45.
978-966-926-198-4 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23618 |
|
Language |
uk
|
|