Запис Детальніше

Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій
Information needs of trade enterprise during omnichannel strategy development
Информационные потребности предприятий торговли при формировании омниканальных стратегий
 
Creator Савчук, Анастасія Миколаївна
Savchuk, Anastasiia
Савчук, Анастасия Николаевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-02-08T08:32:22Z
2018-02-08T08:32:22Z
2017-11
 
Type Article
 
Identifier Савчук А. М. Інформаційні потреби підприємств торгівлі при формуванні омніканальних стратегій / Савчук Анастасія Миколаївна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 44–45.
978-966-926-198-4
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23618
 
Language uk