Запис Детальніше

Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств
The role of marketing management in improving the competitiveness of industrial enterprises
Роль маркетингового управления в повышении конкурентоспособности промышленных предприятий
 
Creator Дуріхіна, Олена Володимирівна
Durikhina, Olena
Дурихина, Елена Владимировна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-02-14T11:47:50Z
2018-02-14T11:47:50Z
2017-11
 
Type Article
 
Identifier Дуріхіна О. В. Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств / Дуріхіна Олена Володимирівна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 205–206.
978-966-926-198-4
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23712
 
Language uk