Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств
The role of marketing management in improving the competitiveness of industrial enterprises Роль маркетингового управления в повышении конкурентоспособности промышленных предприятий |
|
Creator |
Дуріхіна, Олена Володимирівна
Durikhina, Olena Дурихина, Елена Владимировна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-02-14T11:47:50Z
2018-02-14T11:47:50Z 2017-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дуріхіна О. В. Роль маркетингового управління в підвищенні конкурентоспроможності промислових підприємств / Дуріхіна Олена Володимирівна // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 16–17 листоп. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 205–206.
978-966-926-198-4 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23712 |
|
Language |
uk
|
|