Запис Детальніше

Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами
Modeling of the enterprise stock in dependence of advertising
 
Creator Лісовська, Валентина Петрівна
Lisovska, Valentina
Лисовская, Валентина Петровна
Островська, Марія Сергіївна
Ostrovska, Mariya
Островская, Мария Сергеевна
 
Subject ряд Фур’є
функція рекламних відгуків
теорема Діріхлє
парна функція
непарна функція
Fourier series
function of advertising reviews
Dirichlet theorem
pair function
odd function
ряд Фурье
функция рекламных отзывов
теорема Дирихле
чётная функция
нечётная функция
519.866
 
Description У статті розглянуто моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами за допомогою рядів Фур’є.
The article deals with the modeling of the company's sales, depending on the effect of advertising with the help of Fourier series.
В статье рассмотрено моделирования сбыта предприятия в зависимости от действия рекламы с помощью рядов Фурье.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-02-19T14:04:03Z
2018-02-19T14:04:03Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Лісовська В. П. Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами / Лісовська В. П., Островська М. С. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 93. – С. 204–212.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23794
 
Language uk