Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами
Modeling of the enterprise stock in dependence of advertising |
|
Creator |
Лісовська, Валентина Петрівна
Lisovska, Valentina Лисовская, Валентина Петровна Островська, Марія Сергіївна Ostrovska, Mariya Островская, Мария Сергеевна |
|
Subject |
ряд Фур’є
функція рекламних відгуків теорема Діріхлє парна функція непарна функція Fourier series function of advertising reviews Dirichlet theorem pair function odd function ряд Фурье функция рекламных отзывов теорема Дирихле чётная функция нечётная функция 519.866 |
|
Description |
У статті розглянуто моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами за допомогою рядів Фур’є.
The article deals with the modeling of the company's sales, depending on the effect of advertising with the help of Fourier series. В статье рассмотрено моделирования сбыта предприятия в зависимости от действия рекламы с помощью рядов Фурье. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-02-19T14:04:03Z
2018-02-19T14:04:03Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лісовська В. П. Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами / Лісовська В. П., Островська М. С. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 93. – С. 204–212.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23794 |
|
Language |
uk
|
|