Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови)
Категориальная представленность информационно-рекламных текстов (на материале современного английского языка) Representation of informational and advertising texts (on the material of the modern english language) |
|
Creator |
Соколова, І.В.
|
|
Subject |
інформаційно-рекламний текст
информационно-рекламный текст informational and advertising text категорії тексту категории текста text categories тип тексту тип такста text type |
|
Description |
У статті надаються результати дослідження основних текстотвірних та текстооформлюючих категорій інформаційно-рекламного тексту, серед яких – інтегративність, прагматична спрямованість, адресованість, інформативність, експліцитність, позитивна оцінність. Вводиться поняття інформаційно-рекламного тексту як типу тексту і надаються його онтологічні характеристики.
В статье представлены результаты исследования основных текстообразующих и текстооформляющих категорий информационно-рекламного текста, среди которых – интегративность, прагматическая направленность, адресованность, информативность, эксплицитность, позитивная оценочность. Вводится понятие информационно-рекламного текста как типа текста и даются его онтологические характеристики. The article represents results of research of main text-making and text-forming categories of informative-advertising text among which are integration, pragmatic orientation, addressee representation, explicit information representation, positive estimation. The definition of informative-advertising text as text-type and its ontological characteristics are given. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-05-04T11:39:39Z
2012-05-04T11:39:39Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соколова, І.В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] / І.В. Соколова // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 2. — С. 108-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25299 |
|
Language |
uk
|
|