Запис Детальніше

Соціальна компетентність як об’єкт розвитку в навчальному процесі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710291/
http://umo.edu.ua/katalogh-vidanj/elektronne-naukove-fakhove-vidannja-teorija-ta-metodika-upravlinnja-osvitoju-vipusk-9-2012
 
Title Соціальна компетентність як об’єкт розвитку в навчальному процесі
Социальная компетентность как объект развития в учебном процессе
Social competence as object of development in an educational process
 
Creator Калініна, Л.М.
Рябуха, І.М.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті Л.М.Калініної і І.М.Рябухи «Соціальна компетентність як об’єкт розвитку в навчальному процесі» актуалізована проблема реалізації змісту та технологій навчання ліцеїстів на засадах компетентнісної та результативної навчальної парадигми, Мета статті полягає у розкритті суті та специфіки феномену соціальної компетентності в контексті її розвитку в багатопрофільному ліцеї. Концептуально обгрунтовано та репрезентовано субмодель соціальної компетентності ліцеїста, визначено джерела її розвитку, наведено параметричну блок-схему визначення стану сформованості соціальної компетентності ліцеїста у навчально-виховному процесі. Перспективним напрямом для досліджень є управління розвитком соціальної компетентності суб’єктів у полікультурному освітньому середовищі.
В статье Л.Н. Калининой и И.М.Рябухи «Социальная компетентность как объект развития в учебном процессе» рассмотрена актуальная проблема реализации содержания и технологий обучения лицеистов в контексте компетентносно-результативной учебной парадигмы. Целью статьи является рассмотрение сути и специфики феномена социальной компетентности в контексте ее развития в многопрофильном лицее. Представлена концептуально обоснованная субмодель социальной компетентности лицеиста, определены источники ее развития в учебном процессе, представленная параметрическая блок-схема определения состояния сформированности социальной компетентности лицеиста в учебно-воспитательном процессе. Перспективным направлением для исследования представляется управление развитием социальной компетентности субъектов в поликультурной образовательной среде.
In the article of L.N. Kalinina and I.M. Ryabukha "Social competence as object of development in an educational process" the issue of the day of realization of maintenance and technologies of educating students in lyceum is considered in the context of competent and effective educational paradigm. The aim of the article is consideration of essence and specific of the phenomenon of social competence in the context of her development in a multi-field lyceum.
The conceptually reasonable submodel of social competence of student of lyceum is presented, the sources of this development are certain in an educational process, the presented self-reactance flow-chart of determination of the state of formed of social competence of student of lyceum is in an educational process.Perspective direction for research is a management by development of social competence of subjects in a multicultural educational environment.
 
Publisher ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710291/1/15_RKLM_RIM_Teor_uprv_2012__9El_bibliotek.pdf
- Калініна, Л.М. and Рябуха, І.М. (2012) Social competence as object of development in an educational process "Теорія та методика управління освітою" (9). ISSN 2310-2411