Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації
|
|
Creator |
Принько, Мар’яна
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-19T09:57:11Z
2018-03-19T09:57:11Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Принько М. Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації / Мар’яна Принько // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 4. – С. 44–54.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23936 |
|
Language |
uk
|
|