Запис Детальніше

Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації
 
Creator Принько, Мар’яна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-19T09:57:11Z
2018-03-19T09:57:11Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Принько М. Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації / Мар’яна Принько // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 4. – С. 44–54.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23936
 
Language uk