Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок
|
|
Creator |
Артющенко, Віктор
Окландер, Ігор Горбунов, Денис |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-19T11:43:55Z
2018-03-19T11:43:55Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Артющенко В. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок / Віктор Артющенко, Ігор Окландер, Денис Горбунов // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 5. – С. 52–55.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23947 |
|
Language |
uk
|
|