Запис Детальніше

Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок
 
Creator Артющенко, Віктор
Окландер, Ігор
Горбунов, Денис
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-19T11:43:55Z
2018-03-19T11:43:55Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Артющенко В. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок / Віктор Артющенко, Ігор Окландер, Денис Горбунов // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 5. – С. 52–55.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23947
 
Language uk