Запис Детальніше

Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
 
Creator Ковінько, Олена
 
Subject бізнес-діяльність
диверсифікація
аграрна продукція
експорт
імпорт
диверсифікація експорту
квоти
зовнішня торгівля
339.9:338.43
 
Description Проведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-20T07:43:36Z
2018-03-20T07:43:36Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / Олена Ковінько // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 32–47.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23978
 
Language uk