Запис Детальніше

Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)
 
Creator Бруке, Зач
Brooke, Zach
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-20T07:53:00Z
2018-03-20T07:53:00Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Бруке З. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / Зач Бруке // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 66–68.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23982
 
Language uk