Запис Детальніше

Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування
 
Creator Швацька-Мокжицька, Джуанна
Szwacka-Mokrzycka, Joanna
 
Subject агробізнес
маркетинг в агробізнесі
субституційність та компліментарність маркетингових інструментів
інновативні стратегії
маркетингові комунікації
 
Description Метою цієї статті є відображення ролі і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Було наголошено на існуванні взаємноубституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Більше того, була проведена діагностика для визначення які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-20T09:15:54Z
2018-03-20T09:15:54Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Швацька-Мокжицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Джуанна Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 42–48.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23989
 
Language uk