Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування
|
|
Creator |
Швацька-Мокжицька, Джуанна
Szwacka-Mokrzycka, Joanna |
|
Subject |
агробізнес
маркетинг в агробізнесі субституційність та компліментарність маркетингових інструментів інновативні стратегії маркетингові комунікації |
|
Description |
Метою цієї статті є відображення ролі і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Було наголошено на існуванні взаємноубституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Більше того, була проведена діагностика для визначення які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-20T09:15:54Z
2018-03-20T09:15:54Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Швацька-Мокжицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Джуанна Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 42–48.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23989 |
|
Language |
uk
|
|