Запис Детальніше

Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження
 
Creator Ільїна, Світлана
 
Description Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний вебпортал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-20T09:21:28Z
2018-03-20T09:21:28Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ільїна С. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 52–57.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23991
 
Language uk