Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження
|
|
Creator |
Ільїна, Світлана
|
|
Description |
Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ProZorro – це електронна система публічних закупівель, яка складається з державної центральної бази даних ЦБД, де публікуються оголошення про публічні тендери, доступ до інформації про які та участь в яких забезпечуються через численні акредитовані електронні майданчики. Офіційний вебпортал електронної системи публічних закупівель: www.prozorro.gov.ua.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-20T09:21:28Z
2018-03-20T09:21:28Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ільїна С. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / Світлана Ільїна // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 52–57.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23991 |
|
Language |
uk
|
|