Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів
|
|
Creator |
Решетилова, Тетяна
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-03-20T09:24:27Z
2018-03-20T09:24:27Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Решетілова Т. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Тетяна Решетілова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 58–62.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23992 |
|
Language |
uk
|
|