Запис Детальніше

Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів
 
Creator Решетилова, Тетяна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-03-20T09:24:27Z
2018-03-20T09:24:27Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Решетілова Т. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Тетяна Решетілова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 58–62.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/23992
 
Language uk